1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1  Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.micabellaeesti.ee (edaspidi poe) omaniku Micabella Eesti OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3  Lisaks Kaubamaja kasutustingimustele reguleerivad Kliendi ja Kaupmehe vahelisi suhteid head tavad ning privaatsuspoliitika.

1.4  Ostu sooritamisega annab Klient omapoolse nõusoleku ning kinnitab, et ta on tutvunud, läbi lugenud ning mõistnud Kasutustingimustes sätestatut.

2. Tooted

2.1  Toodete hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.2  Toodete piltidel olevad toonid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodete toonidest. 

2.3  Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Kui Klient edastas oma tellimuse vahetult enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

2.4  Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile. 

3. Toodete eest tasumine 

3.1  Klient saab tasuda pangaülekandega. Antud makseviisi korral saab transpordiliigiks lisada ise järele tulemise või Itella SmartPOSTi pakiga. Tellimus tasutakse 100% enne toote saatmist.

3.2  Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu arvel näidatud summast  on laekunud Kaupmehe arvelduskontole.

3.3 Toodete eest on võimalik tasuda: 
 - SEB, Swedbank, LHV ja Nordea pangalingiga

 - Visa/MasterCard maksed

3.4 Ostuprotsess: 

 - Klient valib omale sobilikud tooted välja

 - Valitud tooted lisatakse ostukorvi

 - Klient valib omale sobiva tarneviisi

 - Klient veendub oma tellimuse õigsuses ja kinnitab nõusoleku meie poolt kehtestatud  ostu- ja tagastustingimustele

 - Klient kinnitab oma tellimuse

 - Tellimuse eest tasutakse vastavalt Kliendi valitud makseviisile 100% ulatuses. 

 - Kliendile saadetakse e-postile tasutud tellimuse kinnitus

 - Tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul

 - Tellimus edastatakse kliendi poolt valitud tarneviisi alusel
 

4. Toodete tarnimine

4.1  Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

 4.1.1        SmartPost OÜ pakiautomaat;

 4.1.2        Ise järele. 

4.2  Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. 

4.3  Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.

4.5  Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.6 Laos olevatel kaupadel on tarneaeg 1-3 tööpäeva. Järeltellitavate toodete tarneaeg jääb 5 tööpäeva piiresse.

5. Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja garantii.

5.1  Kliendil on õigus enne kauba kättetoimetamist tühistada oma tellimus, saates Kaupmehele elektronpostiga vastavasisulise avalduse.

5.2  Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Selleks peab Klient saatma elektronpostiga Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse, kuhu tuleb märkida ka taganemise põhjus, oma andmed ja tellimuse number.

5.3  Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest, välja arvatud transpordikulud, kantakse Kliendi pangakontole 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Kaupmehe poolt. Paki kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-mailile teavitus.

5.4  Kauba tagastamise kulud kannab Klient.

5.5  Kui Klient on saanud vigastatud toote, tuleb see tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Antud juhul võib Klient nõuda kas toote asendamist või raha tagastamist. Vigastatud toote korral hüvitab transpordikulud Kaupmees.

5.6  Kaupmees garanteerib kõikide kaupade originaalsuse ning vastavuse antud brändi poolt kehtestatud kvaliteedi standarditele. Kõik müügil olevad tooted on hoolikalt valitud ning iga ese on eraldi kontrollitud, et ei esineks praaki/vigu/mittevastavust brändile omases numeratsioonis.

6. Vastutus ja vääramatu jõud

6.1  Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

6.2  Kaupmees ei vastuta:

6.2.1        Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;

6.2.2        puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel.

6.3  Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

6.4  Kaupmees ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

7. Muud tingimused

7.1  Poes registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele, välja arvatud koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.

7.2  Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.